artykuł nr 31

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

O.271.4.15SzK                 Cieszanów 2015-04-01

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Cieszanów: Budowa Kolektora Tłocznego Kanalizacji Sanitarnej Dachnów - Cieszanów gm. Cieszanów

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 6, 37-611 Cieszanów, woj. podkarpackie, tel. 16 6311296, faks 16 6311296.

 

  Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk-cieszanow.4bip.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Kolektora Tłocznego Kanalizacji Sanitarnej Dachnów - Cieszanów gm. Cieszanów.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

 

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa rurociągu tłocznego z miejscowości Dachnów do miejscowości Cieszanów rurociągiem PE fi 110 (SDR- 17) PN- 10 zgrzewanych doczołowo w suchym wykopie. Rewizyjne i odpowietrzające fi 1000. Długość rurociągu 4455 mb. 45.23.13.00-8, 45.23.21.52-2..

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.21.52-2.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.07.2015.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

 

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

III.2) ZALICZKI

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

  III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

  Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

  wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminy składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacyjnej na kwotę 100 000,00 zł. . - załącznik oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

 

  wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 

  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

 

  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

 

  lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

 

  1 - Cena - 90

  2 - Gwarancja - 10

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 

zmiana terminu (może nastąpić wówczas gdyby nastąpiły okoliczności nie przewidziane w trakcie zawierania umowy nie wynikające z winy żadnej ze stron np. klęska żywiołowa, ulewne deszcze, długotrwałe braki energii elektrycznej itp. Termin może ulec wydłużeniu o czas w jakim występowały dane okoliczności.) zmiana materiałów (może nastąpić tylko wówczas gdy materiały wykorzystane do wykonania przedmiotu zamówienia będą takiej samej jakości jak zaproponowane w ofercie bądź lepsze. Zmianę materiałów musi zatwierdzić inspektor nadzoru inwestorskiego po uzgodnieniu z Zamawiającym) zmiana technologii wykonania (może nastąpić wówczas gdy zastosowana technologia będzie równoważna lub lepsza od zaproponowanej w ofercie. Zmianę technologii musi zatwierdzić inspektor nadzoru inwestorskiego po uzgodnieniu z Zamawiającym )

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zuk-cieszanow.4bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o. o. Adres: ul. Kościuszki 6; 37-611 Cieszanów.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2015 godzina 08:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o. o. Adres: ul. Kościuszki 6; 37-611 Cieszanów pok. nr 1.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

V. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczonew Biuletynie Zamówień Publicznych

Numer ogłoszenia: 130604 - 2015; data zamieszczenia: 01.06.2015

 

obrazek
artykuł nr 32

Zawiadomienie o wyniku postępowania na Budowę budynku sortowni odpadów komunalnych

Cieszanów, dnia 2012-09-19

ZUK 1/12

 

 

Zawiadomienie o wyniku postępowania

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 113, poz.759 ze zmianami) zawiadamiam, że w postępowaniu  o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na:

Budowę budynku sortowni odpadów komunalnych

za najkorzystniejszą uznana została oferta firmy:

Zakład produkcji Drzewnej

Zdzisław Kociołek

Nowe Sioło 147 A 37-611 Cieszanów

Wynagrodzenie ofertowe brutto: 605 313,89 (słownie: sześćset pięć tysięcy trzysta trzynaście złoty 89/100). Punktacja w kryterium cena 100 pkt.
W/w oferta była najkorzystniejsza pod względem bilansu punktów, a jej cena nie przekraczała kwoty, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ponadto wykonawca, którego ofertę uznano za najkorzystniejszą, nie został wykluczony na podstawie art.24 cyt. wyżej ustawy, spełniał warunki i wymagania określone w art.22 tej ustawy oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  1. Do przetargu przystąpiły również Firmy :

 

Lp.

 

 Nazwa wykonawcy

 

 Cena ofertowa brutto w zł

 

 

liczba pkt.

 

 

 

670 950,36

90

1

Usługi  Budowlane BUD –MONT

Tadeusz Bednarczyk

ul. Handlowa 7 37-600 Lubaczów

2

Jarosławskie Przedsiębiorstwo Budowlane  „BUDEXIM” S.A.

ul. Poniatowskiego  53 37-500 Jarosław

841 382,32

72

3

Zakład Usługowo Handlowy

 Czesław Tomków

ul. Sikorskiego 4

37-611 Cieszanów

649 933,35

93

4

JNTS Usługi Projektowo Budowlane  ul. Szopena 19 37-600 Lubaczów

737 880,54

82

5

Przedsiębiorstwo Usługowo Budowlane Roman Głowa 

ul. Mickiewicza 14

23-400 Zamość

749 160,45

80

6

Firma Remontowo Budowlana PIOTROWSKI Paweł Piotrowski

Piwoda 150 37-522 Wiązownica

964 314,07

62

7

Usługi Remontowo Budowlane

Grzegorz Pacuła Tuczępy 326

37-514 Munina

678 658,36

89

8

Zakład produkcji Drzewnej

Zdzisław Kociołek

Nowe Sioło 147 A 37-611 Cieszanów

605 313,89

100

9

Zenon Kociołek ZEN – BUD

Łukawiec 142D 37-626 Łukawiec

580 455,61

-----

 

  1. Działając na podstawie art.92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych  Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu  zostały odrzucone   oferty.

9

Zenon Kociołek ZEN – BUD

Łukawiec 142D 37-626 Łukawiec

Zamawiający wyklucza wykonawcę na podstawie art. 24 ust.2 pkt. 4  który mówi że wyklucza się wykonawców którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu

Zamawiający w dniu 06.09.2012roku wezwał wykonawcę do uzupełnienia brakujących dokumentów: wykazu robót oraz potwierdzających należyte wykonanie referencji, wyznaczając termin do uzupełnienia na dzień 12.09.2012r. W powyższym terminie wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów, więc zgodnie z zapisami art.24 ust 2 pkt.2 cytowanej wyżej ustawy, oferta podlega wykluczeniu..

 

 

  1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych  Zamawiający informuje, że w prowadzonym  postępowaniu został  wykluczony następujący wykonawca:

9

Zenon Kociołek ZEN – BUD

Łukawiec 142D 37-626 Łukawiec

Zgodnie z art. 24 ust. 4 ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

 

Środki ochrony prawnej.

Od niniejszego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych – dział VI..

Podpisanie umowy nastąpi zgodnie z art.94 ust.1 cyt. wyżej ustawy, przed upływem terminu związania ofertą. O terminie Wykonawca zostanie poinformowany oddzielnym pismem.

W imieniu Zamawiającego

 

   Prezes

 

  Wiesław Ciepły

 

artykuł nr 33

WYJAŚNIENIE

Cieszanów  2012-08-21

 

 

Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. ,

 ul. Kościuszki 6,

 37-611 Cieszanów,

 

 

 

 

 

Do wszystkich Wykonawców nr post.: ZUK 1/12

 

 

 

Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr . ZUK 1/12 w trybie przetargu nieograniczonego

 

 

 

 

 

 

 

na Budowa budynku sortowni odpadów komunalnych

 

 

 

 

 

 

 

WYJAŚNIENIE

 

 

 

treści SIWZ

 

 

 

 

 

Gmina Cieszanów., działając zgodnie z art. 38 ust. 1, 2 i 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759), wyjaśnia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sporządzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Budowa budynku sortowni odpadów komunalnych

Pytania wpłynęły od dwóch Wykonawców.

 

 

 

 

 Pytanie 1

 

 

Brak rysunku konstrukcyjnego nr 7K wiązarów kratowych drewnianych WK - 16.50m

 

 

 

 Odpowiedź 1

 

 

Zamawiajacy dołącza do niniejszych  wyjaśnień rysunek konstrukcyjny nr 7K kratownicy drewnianej.Do wykonania kratownicy stosować drewno sosnowe klasy C35 o max wilgotności 12%. Wszystkie łączniki jak gwoździe, śruby itp. stalowe nierdzewne. Mocowanie krat do wieńca żelbetowego za pomocą złączy kątowych nierdzewnych kotwami  M12, L=150mm.

Przy wycenie wiązarów kratowych element 3 Dach, konstrukcja, ocieplenie i pokrycie poz. 1 należy zwiększyć zużycie drewna do

0,054 m3/m2 połacch  i dachowej zgodnie z uzupełnionym przedmiarem robót.

 

 

 Pytanie 2

Brak w przedmiarach robót pozycji dotyczącej stropów nad parterem część socjalna  gęstożebrowanych POROTHERM 19/65, 5+4

Odpowiedź 2

W opisie technicznym dotyczącym stropu nad parterem (część socjalna) błędnie zapisano strop gęstożebrowy POROTHERM 19/62,5+4. Powinno być strop drewniany belkowy z podsufitką z płyt GK wodoodpornych gr. 12,5mm na ruszcie metalowym. Rysunek tego stropu nr 5K. załączamy jako załącznik do niniejszych wyjaśnień.

Poszczególne elementy tego stropu podano w przedmiarze robót, i tak:

- element 3 Dach, konstrukcja, ocieplenie i pokrycie poz. 11 belki drewniane w ilości 1,404 m3 - element 6 Tynki wewnętrzne poz. 3 Ruszt metalowy w ilości 82,6m2 poz. 4 Podsufitka z płyt GK wodoodpornych w ilości 82,6m2 Dodatkowo należy wycenić izolację poziomą stropu z folii PE gr. 0,3mm w ilości 82,6m2.

Pytanie 3

Proszę o dołączenie do dokumentacji rysunku  więzara  dachowego - rysunek 7K  Rozdział 6  poz. 2 Podsufitka z blachy - brak rusztu do montażu blachy i foli.Rozdział 4 poz. 3 Izolacja z foli pod posadzkę - w PT jest 2 razy natomiast w przedmiarze robót jest 1x . Czy zakres robót nie obejmuje tynków zewnętrznych - brak w przedmiarze?

 

Odpowiedż 3

Rysunek 7K został załączony do niniejszych wyjaśnień jako załącznik. Podsufitkę z blachy  należy zamontować do kratownicy bez rusztów metalowych. Izolację pod posadzkę należy ująć zgodnie z projektem budowlanym zgodnie z zapisami siwz przedmiar robót został udostępninony poglądowo.

 

Pytanie 4

W nawiązaniu do ogłoszonego przetargu proszę o wyjaśnienie w jaki sposób będzie wykończona elewacja budynku:

- brak tynku zewnętrznego wg dokumentacji i opisu

- brak malowania farbą fasadową

- brak wykończenia cokołu budynku

ponadto brak wkładu kominowego ze staki kwasoodpornej.

Proszę o wyjaśnienie czy powyższe elementy doliczyć do kosztorysu ofertowego.

 

Odpowiedż 4

Opis elewacji budynku zawiera się w załączniku do SIWZ Projekt budowlany część architektoniczna. Należy wycenić prace zgodnie z opisem. Tynki zewnętrzne – cem. Wap. Malowane farbą fasadową (krzemianową) Cokół budynku wykończony tynkiem mozaikowym

 

 

 

 

 

Zamawiający,  postanowił  przedłużyć termin składania ofert.:

Nowy termin składania ofert:  30.08.2012 do godziny  08:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych sp. Z o.o. (budynek Centrum Kultury i Sportu w Cieszanowie ul. Kościuszki 4 , 37-611 Cieszanów),.

 

 

 

 

 

 

W pozostałym zakresie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pozostaje niezmieniona.

 

 

 

 

 

         

 

artykuł nr 34

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

ZUK1/2012   Cieszanów 2012-08-21



OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 292580 - 2012 data 08.08.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Kościuszki 6, 37-611 Cieszanów, woj. podkarpackie, tel. 16 6311296, fax. 16 6311296.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.5).

W ogłoszeniu jest: Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8..

W ogłoszeniu powinno być: Wspólny Słownik Zamówień (CPV):45000000-7.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).

W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2012 godzina 08:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych sp. Z o.o. (budynek Centrum Kultury i Sportu w Cieszanowie ul. Kościuszki 4 , 37-611 Cieszanów),..

W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2012 godzina 08:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych sp. Z o.o. (budynek Centrum Kultury i Sportu w Cieszanowie ul. Kościuszki 4 , 37-611 Cieszanów),..

 


Numer ogłoszenia: 308868 - 2012; data zamieszczenia: 21.08.2012

artykuł nr 35

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Budowa budynku sortowni odpadów komunalnych

ZUK.1/12   Cieszanów 2012-08-08

 Budowa budynku sortowni odpadów komunalnych

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 6, 37-611 Cieszanów, woj. podkarpackie, tel. 16 6311296, faks 16 6311296.

ñ Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk-cieszanow.4bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku sortowni odpadów komunalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa budynku sortowni odpadów komunalnych. Budynek wolnostojący, niepodpiwniczony, parterowy z dachem dwuspadowym zaprojektowany w technologii tradycyjnej. Powierzchnia zabudowy - 647,19m2 , powierzchnia użytkowa 597,3m2 kubatura 4051,0m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

ñ Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

ñ III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

ñ Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie lub rozbudowie , budowie budynku na kwotę 400 000,00. Ocena na zasadzie spełnia nie spełnia

ñ III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

ñ Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje: co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej; osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika budowy, Ocena na zasadzie spełnia nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

ñ III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

ñ wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

ñ oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

ñ III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

ñ oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

ñ aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

ñ aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

ñ III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

ñ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

ñ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmiana terminu (może nastąpić wówczas gdyby nastąpiły okoliczności nie przewidziane w trakcie zawierania umowy nie wynikające z winy żadnej ze stron np. klęska żywiołowa, ulewne deszcze, długotrwałe braki energii elektrycznej itp. Termin może ulec wydłużeniu o czas w jakim występowały dane okoliczności.)Dodatkowo termin może zostać wydłużony o czas niezbędny do zagospodarowania terenu z przyczyn zaistniałej wczesnej zimy. Sadzenie drzew i krzewów zostanie wówczas przesunięte na okres wiosenny tak by nie narazić roślin na przemarznięcie . 2) zmiana materiałów (może nastąpić tylko wówczas gdy materiały wykorzystane do wykonania przedmiotu zamówienia będą takiej samej jakości jak zaproponowane w ofercie bądź lepsze. Zmianę materiałów musi zatwierdzić inspektor nadzoru inwestorskiego po uzgodnieniu z Zamawiającym) 3) zmiana technologii wykonania (może nastąpić wówczas gdy zastosowana technologia będzie równoważna lub lepsza od zaproponowanej w ofercie. Zmianę technologii musi zatwierdzić inspektor nadzoru inwestorskiego po uzgodnieniu z Zamawiającym )

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuk-cieszanow.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych sp. Z o.o. ul. Kościuszki 6, 37-611 Cieszanów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2012 godzina 08:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych sp. Z o.o. (budynek Centrum Kultury i Sportu w Cieszanowie ul. Kościuszki 4 , 37-611 Cieszanów),.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

V. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

 

Numer ogłoszenia: 292580 - 2012; data zamieszczenia: 08.08.2012

 

Prezes

 

Wiesław Ciepły